HEj igen!

Ja ni har livet rullat vidare ner i Skåne där jag nu befinner mig för att studera till brandingenjör vilket inte är någon dans på rosor men det går nog om man bara försöker och försöker igen..:D har nämligen två mattetentor att ta igen..:D Det är en del faktiskt blir jullovsplugg..:D
Skåne är bra.. Det har blivit en del omkringflackande med boendet i början men nu har jag ett eget korridorrum som är bra..:D
Det är mycket fest här nere alldeles för mycket.. Särskilt när det är i huset jag bor i..

lycka till/ Daniella
revingedagen   härligt få va lite som en riktig brandman..:D



Sen har jag gått igenom Köpenhamns tempel med mamma och pappa..:D Så där fick jag träffa min syster som är där på mission också vilket var underbart..:D Flera som sa om det att de trodde att det är så det känns när man ses igen i himlen...:D (alla kvinnor grät)..:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0