Så sista om missionen!

Ja nu är det bara sista biten kvar och jag bestämde mig för att härda ut helt enkelt men på slutet var jag mycket trött men det gick bra så det var kul det..:D 
Ville visa hur fint det är i området jag tjänade något som man kunde sakna i Wisconsin men ändå inte..:D 
Fick besök från min kamrat i Lund också med sitt lilla barn det var en bra överraskning..:D 
Det var en utvecklande tid för oss båda gissar jag ..:D Men alltid kul att ses igen..:D 
Lilla bebis den tiden ville jag hålla honom tyvärr går det ju inte som missionär men men så får det vara då.. 
Var tvungen att ta ett foto där alla friar på temple Square... 
Jag och syster Fakahau hängde runt hela den här dagen som var vår sista i princip vi hade ju hunnit bli bra vänner under missionen.. Så det var nice det...:D Efter just den här bilden hade jag en Marilyn monroe erfarenhet..:D
 
Sista måltiden hehe kanske man kan kalla det hade ju en innan jag åkte då var vi exakt 13 pers ganska roligt..:D Här vet jag inte..:D Men jag hamnade bredvid presidenten..:D 
var riktigt god mat också så det var bra det..:D 
Sen blev det dags att säga adjö till alla.. Tog massor av foton här är min babies baby som jag kallade henne.. dvs min trainee's trainee..:D 
Syster Simons och jag..:D 
 
ja det var min mission från den lärde jag mig en hel del helt klart..:D sen att komma hem var en helt ny erfarenhet nu känns det som att jag lärt mig mer hur jag kan tänka och komma in i att vara hemma det är skönt det..:D 
Slutet som sagt var riktigt svårt men jag klarade det som min president sa du kan göra svåra saker..:D 
Och nu så börjar man väl känna mer och mer att ja jag har klarat av det och nu är det bara köra vidare och jag kom hem och allt verkar lösa sig inför framtiden till studier och med jobb och allt sånt så det går väl sakta men säkert framåt..:D 
 
Hoppas att ni har tyckt om att se lite och läsa om min mission..:D Iaf lärde man sig förstå andra människor mycket mer och förstå Jesus också det är väl det som man skulle.. Så det kändes sista dagen att jag gett allt på något sätt psykisk sett alltså det var skönt på det sättet..:D 
Återkommer med nästa sak att berätta i livet..:D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0